HomeEvenementen25 mei: The Future of High Tech

25 mei: The Future of High Tech Ontmoet, maak en handel

Willen we high tech ondernemingen door laten groeien en zo de grand challenges van de toekomst op het gebied van bijvoorbeeld safety &security, health en research op laten lossen? Dan moeten we ze in een vroeg stadium verbinden met grote investeerders en gevestigde bedrijven. En dat is precies waar het event The Future of High Tech, op de campus van de Universiteit Twente, voor staat: de verbinding slaan. En wel: één op één, in een inspirerende flitsende, high tech setting met topsprekers als Chris Anderson. The Future of High Tech is onderdeel van Startup Fest Europe.

• Wil je kennismaken met internationale investeerders die jou kunnen helpen je high tech bedrijf uit te laten groeien tot een wereldspeler?
  • Wil je weten in welke opkomende high tech bedrijven je moét investeren?
  • Wil je de juiste internationale contacten opdoen?
  • Wil je persoonlijke tips van internationale topondernemers die zelf als start-up zijn begonnen?
  • Wil je High Tech toptalent aan je binden?
  • Wil je de nieuwste technologieën ontdekken op onze demonstratiemarkt?
  • Wil je bijgepraat worden over de laatste wetenschappelijke inzichten?

Kom dan naar De Future of High Tech! Deze tijdinvestering van één dag kán wel eens de beste investering voor de toekomst van je bedrijf zijn.

Programma

Tijdens het interactieve event laat je je inspireren door topsprekers en dompel je je onder in het high tech, ondernemende Twentse ecosysteem. Je maakt kennis met de nieuwste technologieën, je spreekt ëén op één met high tech start- and scale-ups en topwetenschappers praten je bij over de laatste wetenschappelijke inzichten en trends. Maar belangrijker nog: je doet er de juiste (internationale) contacten op en verbreedt er je netwerk, iets waar de organisatie van het evenement actief bij bemiddelt. Zo slagen we er samen in om relevante technologie te vermarkten en gelijktijdig oplossingen te vinden voor de Global Challenges.

Sprekers

De organisatie is er in geslaagd om grote sprekers te boeken. Neem bijvoorbeeld Chris Anderson, topondernemer en schrijver van bestseller ‘The long tail’, prins Constantijn van Oranje, Ray Quintana van Cottonwood en Detlef Pohl van Siemens Venture Capital.

Verder zijn er gedurende de dag diverse ‘break out sessies’ waarin leiders van grote bedrijven samen met andere ondernemers en wetenschappers ingaan op de rol die nieuwe technologieën kunnen spelen bij het oplossen van global challenges.

Kaarten met korting

Via deze link kunt u kaarten met vijftig procent korting krijgen. Wees er snel bij, want op is op.