HomeEvenementenStudium Generale - Verliefd op Mozart

Studium Generale - Verliefd op Mozart

Tsjaikovski’s liefde voor de muziek van Mozart leverde in 1887 een klinkende hommage op: Mozartiana. Ben Coelman, hoofd educatie bij de Nederlandse Reisopera, legt op 1 december in een lezing uit waarom Mozart zo bijzonder is, voor Tsjaikovski én voor ons. Hij gaat ook in gesprek met een uitvoerend musicus van HET Symfonieorkest.

HET Symfonieorkest geeft op 11 december een concert met muziek van Mozart en Tsjaikovski.

De lezing is gratis en voor iedereen toegankelijk. Studenten krijgen korting op het concert van 11 december, zij betalen slechts 5 euro. Studenten moeten zich voor het concert melden bij  a.heukels@utwente.nl voor 1 december.

Dit programma is een coproductie van Studium Generale, HET Symfonieorkest en cultuurkoepel Apollo.

• Wanneer: dinsdag 1 december
  • Tijd: 19.30 - 21:00
  • Locatie: Vrijhof, Campus Universiteit Twente
  • Toegang: gratis