HomeEvenementenKIVI Innovation Drinks Twente
clear flight solutions

KIVI Innovation Drinks Twente

Studenten en (young) professionals worden van harte uitgenodigd voor de KIVI Innovation Drinks Twente met thema Robotics op donderdag 3 december a.s. in The Gallery.

Deze editie begint met twee inspirerende presentaties van ir. Nico Nijenhuis, CEO Clear Flight Solutions en prof. dr. ir. Stefano Stramigioli met daarna een informele netwerkborrel.

Nico Nijenhuis, CEO van Clear Flight Solutions en alumnus van de UT geeft een presentatie over het gebruik van Robirds en drones. Deze inspirerende ondernemer heeft zijn master thesis gedaan over Robirds, hetgeen geleid heeft tot een succesvol bedrijf.

Stefano Stramigioli, voorzitter van de groep Robotics and Mechatronics van de UT en voorzitter van RoboNED vertelt over waar zij nu staan in de robotica en over de huidige en toekomstige ontwikkelingen in Twente.

Wil je je netwerk uitbreiden of meer weten over robotica? Kom dan naar de KIVI Innovation Drinks Twente op 3 december!

Deelname is geheel gratis, inclusief drankjes. Aanmelden via www.kivi.nl/studentstwente.