HomeEvenementenUitreiking Henk Zijm Award

Uitreiking Henk Zijm Award

De Henk Zijm Award is een jaarlijkse prijs voor de student, medewerker of organisatie die zich op een bijzondere manier vrijwillig voor internationalisering op de Universiteit Twente heeft ingezet. Eerdere winnaars waren Ajay Kumarde buddy's van het Buddy-programma en Mareike Backhaus.

Tot 1 november is het mogelijk om iemand te nomineren door een mailtje te sturen naar office@union.utwente.nl. De winnaar zal op 17 november bekend worden gemaakt door rector magnificus Ed Brinksma tijdens de Let's Go Fair in de Bastille.

Tijdens deze dag kom je alles te weten over beurzen, partneruniversiteiten waar je naar toe zou kunnen en landen waar je naar toe kan gaan. Ook krijg je tips van UT studenten die je voorgingen. Nomineer dus nu een student, medewerker of organisatie en kom op 17 november naar de Let’s Go Fair.