Available (external) Assignments

MCX Administration Services - Tactisch en operationeel klantonderzoek

| CW-Bacheloropdracht |

| Corporate Comm | Marketing Comm | New Media & Comm |

Geplaatst d.d.: 07/12/2017

Bedrijf: MCX Administration Services BV

Afdeling: N.v.t.

Website: https://www.mcx.nl/

Standplaats: Een flexplek op ons kantoor in Apeldoorn of liever een dag thuis werken aan de opdracht? Het kan allemaal!

Bedrijfsinformatie

Ons belangrijkste doel is om met ICT de business van onze klanten vooruit te helpen. Dit doen wij al sinds 1999 samen met een gedreven, gespecialiseerd en een tikkeltje eigenzinnig team van momenteel 26 medewerkers voor 55 klanten. Daarin zijn 18 beheerspecialisten verantwoordelijk voor het gehele Oracle beheerproces van zijn of haar klanten en zijn er (bijna) geen grenzen! Je krijgt namelijk het vertrouwen, de vrijheid en de ruimte om je werk zelf in te delen (thuiswerken is daar een onderdeel van). Bovendien mag jij je creatieve ideeën delen en daar mee aan de slag gaan.

 

Momenteel bieden wij onze klanten twee communicatiemiddelen aan:

·         In de eerste plaats onze servicedesk, waarin wij als doel hebben tijdig en naar tevredenheid van de klant de incidenten, problemen, service requests en wijzigingen af te handelen. De klant heeft de mogelijkheid om het verzoek via de telefoon, de mail of een – door ons zelf ontwikkeld – ticketsysteem te melden.

·         Daarnaast gaan wij op bezoek bij onze klanten om te spreken over onze dienstverlening.

Naast deze communicatiemiddelen, sturen wij naar onze klanten SLA (service-level agreement) rapportages en facturen en voeren wij verschillende projecten uit.

Opdracht

Wij zijn benieuwd hoe wij ons kunnen optimaliseren ten aanzien van onze communicatie/ informatie richting onze klanten. Daarom zijn wij op zoek naar een communicatiestudent(e) die een klantonderzoek voor ons wil uitvoeren met betrekking tot twee (communicatie)niveaus:

·         Tactisch (middel: Dashboard) met de bijbehorende vraag: “Welke managementinformatie kan geoptimaliseerd worden?”

·         Operationeel (middel: Gisgo) met de bijbehorende vraag: “Welke operationele handelingen en/ of overige zaken kunnen geoptimaliseerd worden?”

 

De gewenste student(e) is:

·         communicatief vaardig;

·         kritisch, nauwkeurig en gestructureerd;

·         gedreven en proactief.

 

Spreekt jou de uitdagende praktijkopdracht aan of heb je nog vragen en wens je meer informatie, neem dan contact op met Ivo Zekhuis (servicemanager bij MCX) via info@mcx.nl of 055-5260670.

Ingangsdatum: In overleg

Periode: In overleg

Extra info: N.v.t.

Interesse…? Neem contact op met de stage- en afstudeercoördinator:

drs. M.H. (Mark) Tempelman

E-mailm.h.tempelman@utwente.nl

Locatie: Cubicus, kamer C216

Telefoon: +31(0)6 13 50 13 31