EL Communicatieve vaardigheden (191211670) - Oktober 2011
Aantal ECTS: 1
Aantal | ||
1.Hoeveel tijd heb je in totaal aan dit vak besteed? | < 15 uren | 1 |
15-25 uren | 7 | |
25-30 uren | 1 | |
30-40 uren | 3 | |
> 40 uren | 1 | |
Totaal | 13 |
aantallen | Totaal | |||||||
2.Was het duidelijk wat je moest leren bij dit vak? | Zeer onduidelijk | 0 | 0 | 2 | 8 | 3 | Zeer duidelijk | 13 |
3.Sloot dit vak goed aan bij je voorkennis? | Zeer slecht | 0 | 0 | 2 | 6 | 5 | Zeer goed | 13 |
4.Vond je het studiemateriaal goed? | Zeer slecht | 0 | 2 | 5 | 4 | 0 | Zeer goed | 11 |
5.1. Hoeveel procent van de hoorcolleges heb je bijgewoond? | 0 -20% | |
21-40% | ||
41-60% | ||
61-80% | 2 | |
81-100% | 11 | |
Totaal | 13 |
aantallen | Totaal | |||||||
5.2. Vond je het hoorcollege nuttig? | Nutteloos | 0 | 3 | 3 | 5 | 2 | Nuttig | 13 |
3. Vond je het hoorcollege leuk? | Helemaal niet leuk | 0 | 1 | 6 | 6 | 0 | Leuk | 13 |
6.1. Aan hoeveel procent van de opdrachten heb je deelgenomen? | 0 -20% | |
21-40% | ||
41-60% | ||
61-80% | ||
81-100% | 13 | |
Totaal | 13 |
aantallen | Totaal | |||||||
6.2. Vond je de opdrachten nuttig? | Nutteloos | 0 | 2 | 1 | 4 | 6 | Nuttig | 13 |
3. Vond je de opdrachten leuk? | Niet leuk | 0 | 4 | 6 | 3 | 0 | Heel leuk | 13 |
4. Vond je de begeleiding tijdens de opdrachten goed? | Zeer slecht | 0 | 2 | 4 | 5 | 0 | Zeer goed | 11 |
aantallen | Totaal | |||||||
7.Hoe goed vond je de feedback op de opdrachten? | Zeer slecht | 0 | 1 | 4 | 5 | 3 | Zeer goed | 13 |
8.Hoe goed vond je de beoordeling van de opdrachten? | Zeer slecht | 0 | 0 | 6 | 5 | 0 | Zeer goed | 11 |
= Mediaan
9. Wat vond je goed aan dit vak? |
Wat betreft onderwijsvormen en begeleiding: -Dat het een keer gegeven wordt. -De humor tijdens de hoorcolleges. |
Wat betreft studiemateriaal: - |
Wat betreft inhoud: -Goede tips en duidelijke uitleg bij het maken van een presentatie en een paper. Daar heb je later wel wat aan. -Het is wel mooi dat je tips krijgt hoe je een presentatie en een paper, en een poster moet maken. -Nuttige informatie waar je later iets aan hebt. |
Wat betreft tentamen: - |
10. Wat vond je niet goed aan dit vak? |
Wat betreft onderwijsvormen en begeleiding: -Dat het onder het BZ-project zit. Dus je hebt bijna geen tijd. Alles moest met nacht uren gedaan worden en 16 uur op een dag werken is niet fijn. -Dat het niet eerder gegeven is -De communicatie via de mail soms. -Veel herhalingen in colleges. -Opdrachten niet gerelateerd aan vak o.i.d. -Donkere collegezaal zonder ramen. |
Wat betreft studiemateriaal: -Sheets en feedback lieten lang op zich wachten |
Wat betreft inhoud: -Het vak kost ook best veel tijd naast het project waar je 40 uur per week mee bezig bent. |
Wat betreft tentamen: - |
Andere opmerkingen over dit vak: |
-Het vak lijkt mij wat overbodig, het kost relatief veel tijd terwijl ik niet veel geleerd heb. -Tijdens B2 moet je al 2x verslag maken, 2x presenteren en 1x een poster maken, je krijgt al feedback op de 1e keer verslag en presentatie, dat was voor mij voldoende, wat mij betreft had niet alles nog een keer gehoeven voor communicatieve vaardigheden. Zo is het een beetje dubbel op. -Ik hoop dat de verslagen niet beoordeeld worden op spelling. Dit zou raar zijn aangezien de terug gecommuniceerde feedback ook vol spelfouten zat. -Er was niet echt begeleiding TIJDENS de opdracht. -Wat is het verschil tussen feedback en beoordeling? Voor zover bij mij bekend hebben we (nog) niets over een beoordeling gehoord… |