AMMA 2013 Hans du Chatinier-prijs voor studenten

IN THE WINNING MOOD?

Elk jaar reikt de MWG de Annual Masters of Media Awards (AMMA) uit, zo ook de “Hans du Chatinier-prijs voor studenten” voor het beste studentenonderzoek binnen de commerciële communicatie. Meedingen naar deze prestigieuze vakprijs is dé kans om je visitekaartje af te geven aan de beste professionals, bureaus, adverteerders en exploitanten in de media- en communicatiebranche.

Deze prijs is één van de 12 MWG AMMA Awards die in mei 2013 op feestelijke wijze zullen worden uitgereikt. Een impressie van de laatste uitreiking is te vinden op de website www.mwg.nl onder AMMA Awards.

Winnaar Hans du Chatinier-prijs voor studenten 2011,

Ronald Veldman (Erasmus Universiteit)

Award Hans du Chatinier-prijs voor studenten 2012,

Arief Ernst Hühn (Radboud Universiteit)

De Hans du Chatinier-prijs is een van de belangrijkste onderscheidingen in ons vak. Doel van de prijs is het vakgebied van media- en communicatieonderzoek verder te stimuleren; kennis te vergroten, te verdiepen en te delen en theoretische kennis te vertalen naar praktische toepasbaarheid en effectiviteit van communicatie. Een deskundige jury zal de inzendingen beoordelen.

De inzendingen voor de Hans du Chatinier-prijs zijn onderzoeken op het gebied van commerciële communicatie in welke vorm dan ook. Dus, onderzoek naar mediamiddelen, reclame, mediastrategie, mediaplanning maar ook onderzoek naar merkpersoonlijkheid en merkwaarden.


Het onderzoek moet afgerond zijn met een openbaar rapport, een scriptie of een publicatie tussen 1 januari en 31 december 2012.
Om mee te dingen:

·

Het inzendformulier aanvragen via mwg@mwg.nl. Richtlijnen en

criteria staan op www.mwg.nl.

·

7 exemplaren van hun scriptie of andere publicatie aanleveren bij:

Secretariaat MWG

T.a.v. Hans du Chatinier studenten

Postbus 15880

1001 NJ AMSTERDAM

De inzendtermijn sluit vrijdag 15 februari 2013. De inzendingen èn de exemplaren moeten dan in ons bezit zijn. Voor deze categorie worden geen inschrijfkosten in rekening gebracht.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Over MWG

De MWG bestaat al meer dan 40 jaar en is dé branchevereniging van en voor mensen in de commerciële communicatie met een focus op en passie voor (nieuwe) media. Onze leden zijn werkzaam bij onder meer adverteerders, media-, onderzoek- en reclamebureaus en exploitanten/uitgevers. Het doel van de MWG is om via diverse events, bijeenkomsten en publicaties de kennis op mediagebied van leden en vakgenoten te verbreden en verdiepen. Daarnaast is de MWG een sociaal platform dat de mogelijkheid biedt mensen uit het vak te ontmoeten. MWG, 'Connecting Media Professionals'.

Voor meer informatie over MWG kun je contact opnemen met Meindert Jan Krijnsen, (directeur), T: 020 - 573 72 91 ; Mob: 06 - 53 16 90 17; Email: meindertjan@mwg.nl.
Kijk ook op www.mwg.nl


Uitreiking 2012, met Wilfred Genee in de Amsterdam Arena