Januari 2016 - BO - Communicatieonderzoek voor Stimuland

| CW-Stage | CW-Bacheloropdracht | CS-Masteropdracht |

| Corporate Comm | Marketing Comm | New Media & Comm |

 

Opdrachtnr.:

16-004

Geplaatst d.d.:

07-01-2016

 

Bedrijf

Stimuland

Afdeling

 

Website

www.stimuland.nl/

Standplaats

 

 

Bedrijfsinformatie

Stimuland is een onafhankelijke stichting die projecten op het platteland stimuleert, initieert en begeleidt. Dit doen we in opdracht van overheden en/of private partijen. Wij vervullen een brugfunctie tussen beleid en praktijk. Vanuit een onafhankelijke positie en onze uitgebreide kennis van en contacten op het platteland, ontwikkelen en organiseren we voor diverse opdrachtgevers innovatieve projecten met een breed draagvlak.

 

Opdracht

Steeds meer lokale besturen en burgerinitiatieven starten met projecten om de leefbaarheid in hun eigen omgeving te vergroten. Bijvoorbeeld initiatieven op het gebied van duurzame energie of zorg. Om deze lokale initiatieven te ondersteunen is het Huis van Burgerkracht opgericht. Het Huis van Burgerkracht is een initiatief van Stimuland en stelt zich als doel een economisch en sociaal vitale samenleving te bewerkstelligen (met actieve mensen die hun talenten op hun eigen manier inzetten voor hun eigen woon- en leefomgeving). Om dit vorm te geven worden er trainingen, coaching en advies gegeven.

Wij zoeken een student die een onderzoek wil doen naar het nieuwe initiatief van Stimuland. Stimuland wil graag een beter inzicht krijgen in de markt die het met het Huis van Burgerkracht wil bedienen en op welke manier deze het best bereikt kan worden. Stimuland zou verder graag aan de hand van een onderzoek adviezen willen over mogelijke input voor het marketing/communicatieplan.

 

 

Ingangsdatum

In overleg

Periode

In overleg

Extra info

 

 

 

Interesse…? Neem contact op met de stage- en afstudeercoördinator:

drs. M.H. (Mark) Tempelman

E-mail:

Locatie:

Telefoon:

m.h.tempelman@utwente.nl

Cubicus, kamer C216

+31(0)6 13 50 13 31