UTVrijhof CultuurNieuws archiefStubiba doet mee aan Big Battle II

Stubiba doet mee aan Big Battle II Een spetterende avond jong bigband-talent

Na een succesvolle eerste editie zal zondagavond 28 mei de tweede editie van de Big Battle plaats vinden. Drie studentenbigbands nemen het tegen elkaar op in een muzikale wedstrijd in de Jurriaanse zaal van de Doelen te Rotterdam.

De Groover Big Band uit Delft, de Utrechtse Studenten Big Band en last but not least Stubiba uit Enschede zullen elk 7 nummers uit hun eigen repertoire en één verplicht werk ten gehore brengen waarna een professionele jury zal bepalen wie dé beste studentenbigband van 2017 is.

Naast deze optredens zal de Codarts Young Talent bigband de avond afsluiten en laten horen wat voor geweldig talent zij in huis heeft.

De deuren gaan om 18.45 uur open en dit muzikale spektakel duurt tot 23:00 uur.
Kaarten voor dit spetterende evenement kosten €7,- en zijn te bestellen via De Doelen