UTVrijhof CultuurNieuws archiefVrijhof Cultuur presenteert: Vroegboekkoffie

Vrijhof Cultuur presenteert: Vroegboekkoffie Gratis koffie/thee bij aankoop van een theaterkaartje

Met de komst van de eerstejaarsstudenten start ook de kaartverkoop voor het nieuwe theaterseizoen in de Vrijhof. Een seizoen waarin weer veel bijzondere voorstellingen in diverse genres op het programma staan.

Een greep uit het aanbod in september: muziektheatergezelschap De Andersons, Theater Rotterdam (voorheen RoTheater) en het Groninger Studenten Cabaret Festival.

Vroege beslissers zijn niet alleen  verzekerd van een kaartje, maar krijgen ook op vertoon van hun e-ticket vóór de voorstelling een GRATIS kopje koffie of thee in het Theatercafé!

Vind je het lastig om te kiezen? Check dan de theatertips van onze coördinator podiumkunsten.

Meer over de entreeprijzen en het bestellen van kaarten lees je hier.