UTVrijhof CultuurAgendaTalent On The Move

Talent On The Move Codarts Rotterdam/Holland Dance Festival

De topdansers van morgen!

Jaar in jaar uit biedt Holland Dance Festival het spraakmakende danstalent van Codarts Rotterdam – de hotspot voor hedendaagse dans – een landelijk podium. Met trots laat Holland Dance Festival het Nederlandse publiek alweer voor de tiende keer kennismaken met de in Rotterdam klaargestoomde danstalenten. Ze zijn aanstekelijk, inspirerend en bezitten een ongekend niveau energie.

Deze jubileumeditie sprankelt met hoogtepunten, nieuw werk speciaal gecreëerd voor de dansers en bestaand repertoire van internationale topchoreografen. ‘Talent On The Move’ presenteert choreografieën van onder andere Jiří Kylián, Antonin Comestaz, Joost Vrouenraets en Jarek Cemerek.

Extra: Meet & Greet met de dansers na afloop.

Quotes:

In een indrukwekkende uitvoering weten de jonge dansers het publiek te ontroeren” – Noord Hollands Dagblad

Codarts laat heel wat talent tot bloei komen. Sommige dansers zouden nu al niet misstaan bij vooraanstaande dansgezelschappen.” – Theatermaker

Meer weten? Lees dan het interview met de Spaanse Filipa Miranda Amorim en de uit Litouwen afkomstige Dovydas Strimaitis; twee van de dertig danstalenten die actief zijn in de jubileumeditie Talent On The Move 2018.

Lees ook de recensie van Theaterkrant n.a.v. de première in Theater de Veste in Delft.

INSPIRATIEAVOND

Zowel Arabesque - productiegroep voor moderne dans - als Studenten Dans Vereniging Chassé koos deze voorstelling als inspiratieavond; alle leden kunnen op de avond zelf een vrijkaart ophalen bij de kassa.

NB Wel even je studentenkaart mee nemen en zorgen dat je de verenigingsbijdrage hebt betaald!

CONCORDIAPAS

Leden van Concordia Film Theater Beeldende Kunst betalen voor deze voorstelling op vertoon van hun Concordiapas € 7,50 i.p.v. € 10,-.

TIP

Maak je avondje uit compleet met de Vrijhof Cultuurhap in het Theatercafé!

TIP

Lees voor het bestellen de informatie voor bezoekers.

Vragen?

Prijzen