WAK 2017 Amateurkunst in de schijnwerpers!

Vrijhof Cultuur presenteert elke 6 weken nieuwe kunst exposities in de twee expositie ruimtes van de Vrijhof, waarbij wordt gestreefd naar een zo breed mogelijk aanbod. Maar meestal jonge professionele kunst van het hier en nu.  Elk jaar rondom de WAK (week van de amateurkunst) echter, maken we ruimte voor de studenten en medewerkers van de Universiteit Twente: amateurkunst in de schijnwerpers!

Vrijhof Cultuur presenteert dit jaar vier op zichzelf staande exposities van UT medewerkers en studenten: medewerker Wim Olijslager met grote kleurenfoto's, medewerkster Nienke Oesterholt met instax/instagram foto's, studenten Industrieel Ontwerpen met eigen werk in expsoitIO5 en tot slot een kleine presentatie van wat studenten maakten op één van de culturele cursussen.

De opening in aanwezigheid van de exposanten vindt plaats op donderdag 8 juni om 16.30 uur.