UTVrijhof CultuurAgendaTalent On The Move
(c) Arrash Nikkhah

Talent On The Move Holland Dance

Veelzijdig, uitdagend en sprankelend. Vijfentwintig toptalenten van Codarts dansen in nieuwe werken die speciaal voor hen werden gecreëerd én laten je genieten van werk van wereldberoemde choreografen als Jiří Kylián. Een afwisselende avond uit voor danskenners en -ontdekkers.

Een zorgvuldig geselecteerde internationale groep jonge dansers van Codarts Rotterdam - de hotspot voor hedendaagse dans - neemt je mee op een spannende dansreis.

Dit uitdagende programma toont niet alleen de veelzijdigheid van deze talentvolle dansers, maar is tegelijkertijd een betoverende collage van stijlen in de choreografie. De sprankelende show heeft alles te bieden: van nieuwe werken die speciaal voor de dansers zijn gecreëerd tot bestaand, wereldberoemd repertoire van topchoreografen.

Talent On The Move presenteert choreografieën van onder andere: hotshots Guy & Roni, Lukas Timulak, Lóránd Zachár, Rafael Bonachela en de wereldvermaarde Jiří Kylián.

Extra: Meet & Greet met de dansers na afloop.

Het Noord Hollands Dagblad schreef over Talent On The Move:
"In een indrukwekkende uitvoering weten de jonge dansers het publiek te ontroeren."

Twee van de dertig danstalenten die actief zijn in deze tournee zijn Valeria Marangelli en Nils Röhner. Klik hier om het interview met Nils en Valeria te lezen.

INSPIRATIEAVOND

Zowel Arabesque - productiegroep voor moderne dans - als Studenten Dans Vereniging Chassé koos deze voorstelling als inspiratieavond; alle leden kunnen op de avond zelf een vrijkaart ophalen bij de kassa.
NB Wel even je studentenkaart mee nemen en zorgen dat je de verenigingsbijdrage hebt betaald!

TIP: Maak je avondje uit compleet met de Vrijhof Cultuurhap in het Theatercafé!

Deze voorstelling is ook te zien in:

Vrijdag 3 maart 2017 ZINiN Nijverdal Klik hier

Studenten met UnionCard€ 5,-