UTVrijhof CultuurAgendaGlobal Comedy Night

Global Comedy Night met Adam Fields (ENG), Edo Berger (NL) en Bobby Mair (CAN)

De Comedy Night is een avond stand-up in zijn puurste vorm.

Hilarisch, messcherp, gortdroog, inventief, vreemd, een muzikale twist, maar altijd grappig. Dat is waar stand-up om draait: de grap!

De Comedy Night is ongedwongen avond, met een drankje binnen handbereik, een Master of Ceremonies en de beste comedians van overzees, want dat is tenslotte de bakermat van de stand-up comedy.

Master of Ceremonies Adam Fields is een Londenaar die in Amsterdam rondloopt. Niet als Easyjet weekendtoerist, maar als permanent bewoner. Hij observeert de Nederlanders en deelt zijn verbazing met het publiek door zijn onnavolgbare Britse gevoel voor humor. Hij houdt mensen een spiegel voor. Want ondanks dat Adam hier al een tijd woont, is hij toch een echte Engelsman gebleven.

Edo Berger is cabaretier en stand up comedian. Edo is gek op kinderen en eet alles. Hij was eerst van een oud vrouwtje die er maar één keer per week boodschappen mee deed. In 2012 stond hij in de halve finales van zowel het Leids Cabaret Festival als Cameretten. Samen met mede-cabaretier Jasper Smit heeft hij een wekelijkse muzikale column op Q-Music. Daarnaast filmt en regisseert hij documentaires en videoclips.

Bobby Mair is een hilarische komiek uit Canada, die tegenwoordig in Londen woont. Je zou hem kunnen kennen van toen Julian Assange's wifi was uitgeschakeld en Bobby naar de Ecuadoraanse ambassade ging om Julian het internet voor te lezen door een megafoon...

Inspiratieavond

S.V. Communiqué koos deze voorstelling als inspiratieavond; alle leden kunnen op de avond zelf een vrijkaart ophalen bij de kassa.

TIP 1

Lees voor het bestellen de informatie voor bezoekers.

Vragen?

TIP 2

Maak je avondje uit compleet met de Vrijhof Cultuurhap in het Theatercafé!

Prijzen

Studenten met UnionCard€ 5,-
Studenten€ 7,50
Anderen€ 10,-