expositIO 4
VisKom

expositIO 4 Studenten Industrieel Ontwerpen

Voor het eerst in 2013 en nu alweer voor de vierde keer; expositIO, een expositie waarin vrij werk te zien is van studenten van de studierichting Industrieel Ontwerpen (IO) aan de Universiteit Twente.

Aangezien een creatief brein vereist is voor de opleiding IO, hebben veel studenten een affiniteit met beeldende kunst. De visiecommissie van S.G. Daedalus, studievereniging van Industrieel Ontwerpen, biedt samen met Culture & Events de studenten een platform om hun kunstzinnige creaties te delen via deze expositIO 4. Je krijgt een diversiteit te zien van verschillende media, materialen, onderwerpen en vormen. Zo divers als ook de IO-studenten zijn!

Opening met muziek, in aanwezigheid van de exposanten, op donderdag 9 juni om 20.00 uur.