UTVrijhof CultuurAgendaConcert Studenten Harmonie Orkest Twente

Concert Studenten Harmonie Orkest Twente in samenwerking met Qharmony en De Ontzetting

Studenten Harmonie Orkest TwenteQHarmony en De Ontzetting brengen een uniek samenwerkingsconcert in de Junushoff Wageningen.

Drie van de vier Nederlandse studentharmonieorkesten zullen hierbij een gevarieerd programma laten horen, waar je wordt meegenomen op een muzikale reis langs de drie studentensteden. De orkesten staan onder leiding van respectievelijk Ronny Buurink, Jan Nellestijn en Jean-Pierre Gabriël. Wij verwelkomen je graag op deze bijzondere middag!

Qharmony is het studenten orkest uit Nijmegen en De Ontzetting is een studentenorkest uit Wageningen. Dit concert zal in het teken staan van streekmuziek. Alle orkesten zullen muziek spelen die uit de eigen regio komt of erover gaat.

Meer informatie: www.shot.utwente.nl