UTVrijhof CultuurAgendaGlobal Comedy Night

Global Comedy Night met MC Adam Fields (ENG), Greg Shapiro (US) en Jeroen Pater (NL)

De Comedy Night is een avond stand-up in zijn puurste vorm.

Hilarisch, messcherp, gortdroog, inventief, vreemd, een muzikale twist, maar altijd grappig. Dat is waar stand-up om draait: de grap!

De Comedy Night is ongedwongen avond, met een drankje binnen handbereik, een Master of Ceremonies en de beste comedians van overzees, want dat is tenslotte de bakermat van de stand-up comedy.

Master of Ceremonies Adam Fields is een Londenaar die in Amsterdam rondloopt. Niet als Easyjet weekendtoerist, maar als permanent bewoner. Hij observeert de Nederlanders en deelt zijn verbazing met het publiek door zijn onnavolgbare Britse gevoel voor humor. Hij houdt mensen een spiegel voor. Want ondanks dat Adam hier al een tijd woont, is hij toch een echte Engelsman gebleven.

Greg Shapiro is een improv & stand up comedian, columnist, acteur en schrijver uit Chicago, die sinds 1994 in Amsterdam woont.

Jeroen Pater is Stand-Up Comedian vanaf zijn vierde. Hij speelt zo'n 200 voorstellingen per jaar, organiseert het Utrecht International Comedy Festival en speelt voor het Comedyhuis en Comedy Cafe.

Prijzen

Studenten met UnionCard€ 5,-