Reclame VERPLAATST NAAR DE WAAIER


Cyclus op twee dinsdagavonden in november.

Aanvang 19.30 uur. Vrijhof / Amphitheater.

29 NOVEMBER IN DE WAAIER, ZAAL 2




Even Apeldoorn bellen! Ik wil Bolletje! Deze reclameslogans kent iedereen, ze zijn onderdeel van onze cultuur geworden, net zoals spreekwoorden en gezegdes. Reclame is zo verweven met ons dagelijks leven dat een geschiedenis van de reclame veel leert over onze cultuur. Hoe kijken we naar de dingen, waar zijn we door gefascineerd?. Deze cyclus gaat ook op zoek naar de grenzen van reclame: wanneer is zij nog effectief? Een aantal populaire misverstanden over de werking van reclame ruimt het veld.


22 november – Spiegel van de cultuur: 40 jaar tv-reclame

Drs. Wilbert Schreurs. Ter gelegenheid van het 40 jarige bestaan van de STER publiceerde Scheurs Leuker kunnen we het niet maken! (2005).


29 november – De grenzen van reclame: een aantal misverstanden

Prof. dr. Ad Pruyn, is als hoogleraar marketingcommunicatie en consumentengedrag verbonden aan de faculteit Gedragswetenschappen van de Universiteit Twente.



VANWEGE LEKKAGE IN DE AGORA IS DE LEZING OP 29 NOVEMVER VERPLAATST NAAR DE WAAIER (OP DE CAMPUS) , ZAAL 2.


Aanmelden vooraf is niet mogelijk.