Woensdag 2 maart - Get Emo©ional: Workshop boeien en binden op emotie

Er is meer nodig dan een goed contract om klanten en medewerkers aan je te binden. Waarom heeft Nokia klanten en Apple fans? Dat heeft alles te maken met emotie en beleving. Zou het niet fantastisch zijn als je dat kunt meten en beïnvloeden?

In deze unieke workshop neemt Bekader lid Lars Rengersen ons mee in het meten van emotie en beleving. Een mooie kans om inzicht te krijgen in dit uiterst actuele onderwerp, van gedachten te wisselen met collega bedrijfskundigen en een borrel te drinken met oud-studiegenoten!

SusaGroup: valide meten van emotie en beleving

Mijn bedrijf, SusaGroup, heeft zich gespecialiseerd in het valide meten van emotie en beleving bij doelgroepen zoals klanten, gebruikers of medewerkers. Het wordt namelijk steeds meer noodzakelijk om doelgroepen te kunnen blijven boeien en binden op basis van hun beleving. Meten is weten. Als spin-off van de UT doen we met zowel de Universiteit Twente als de TU Delft en Wageningen Universiteit gezamenlijk onderzoek.

Leren in de interactie!

De "Get Emo©ional!" activiteit voor Bekader heb ik geënt op onze workshop (zie: www.getemocional.com) die wij vaker geven voor teams in organisaties. Het gaat om het boeien en binden op emotie en beleving – hoe kun je dat valide meten? Daarbij zullen er tools, methoden en voorbeelden besproken worden voor producten, diensten en in het bijzonder ons nieuwste instrument voor met meten van medewerkerbeleving in organisaties.

Logistiek

Datum: woensdag 2 maart

De avond begint met een gezamenlijke maaltijd rond 18:00.

Rond 19:30 begint de sessie.

We sluiten de sessie rond 21:30 af en aansluitend is er nog een borrel.

Locatie: De Observant in Amersfoort.

Dit is loopafstand van het station. Meer route informatie is te vinden op http://www.observant.nl/overige-info/route-contact/

Geïnteresseerd? Meld je aan via info@bekader.nl

Wil je mee-eten, meld je dan voor vrijdag 25 februari om 9:30 aan en geef direct aan indien je vegetarisch wenst te eten.

Je kunt ook via LinkedIn laten zien dat je komt.

Bekijk de activiteit op LinkedIn (en zet jaar je status (RSVP) op “Attending”)