HomeNieuwsHans Oeloff nieuwe directeur Centre for Educational Support Universiteit Twente

Hans Oeloff nieuwe directeur Centre for Educational Support Universiteit Twente

Hans Oeloff (51) is benoemd tot de nieuwe directeur van het Centre for Educational Support (CES). Hij volgt daarmee Ton Wennink op.

Oeloff is op dit moment directeur Servicecentrum Informatie bij Saxion Hogescholen. Sinds 2001 heeft hij binnen Saxion gewerkt als manager, projectleider en directeur van achtereenvolgens twee onderwijsacademies, het International Office en het Servicecentrum Informatisering. Hij heeft daarbij veel ervaring opgedaan met het aansturen van onderwijs en onderwijsondersteunende processen.

Hans Oeloff is alumnus van de UT van de opleiding Toegepaste Wiskunde en oud medewerker van de toenmalige faculteit Toegepaste Wiskunde. Bij het selectieproces heeft Hans met veel mensen gesproken, waaronder een delegatie van de dienstraad. Alle gesprekspartners zijn enthousiast en hebben groot vertrouwen in Hans als de nieuwe directeur. Hij zal op 15 oktober a.s. bij CES starten. Tot die tijd blijft Joyce Berger nog waarnemend directeur CES.

Contactpersoon: Bertyl Lankhaar, woordvoerder College van Bestuur, T: 053 489 2210

drs. B.G. Lankhaar (Bertyl)
Woordvoerder CvB (momenteel directeur Kennispark Twente a.i.)