HomeNieuwsTerugblik: Kick-In

Hoewel de Kick-In nog altijd in volle gang is, kan er nu al vol trots terug geblikt worden op de eerste dagen. Een samenvatting in video's.

Dag 1

Dag 2

Dag 3

Dag 4

Kick-In

De Kick-In is de introductieperiode voor alle aankomende studenten van de Universiteit Twente. Het is de gelegenheid om de universiteit, de campus en Enschede met al haar mogelijkheden te leren kennen en zo alle leuke aspecten van het studentenleven te ontdekken.

Ook Domien van 3FM beleeft Kick-In

Bij een studentenvereniging of niet, waar ga je op kamers en drinken je medestudenten net zo graag een biertje als jij? Het zijn vragen die zich voordoen als het studentenleven begint. En de officiële aftrap daarvan is een introductieweek. BNN-DJ Domien Verschuuren wilde van dichtbij meemaken hoe een echte introductieweek eruit ziet. Daarom kwam hij op donderdag 20 augustus naar de Universiteit Twente om alles mee te maken waar de nieuwbakken studenten niet onderuit komen. Vanaf de campus van de UT maakte Domien tussen 18.00 en 21.00 uur zijn NPO-3FM radioprogramma ‘Dit is Domien’, live vanaf de Kick-In.