HomeNieuwsInternationaal kennis delen en feestje vieren
Festival DJ
Zwembad
Internationale studenten
CuriousU
Summer School

Internationaal kennis delen en feestje vieren UT Summer School CuriousU 11 – 18 augustus 2015

Voor de CuriousU summer school op de campus van de Universiteit Twente van 11 tot en met 18 augustus 2015 hebben zich al 200 internationale studenten aangemeld. Zij zijn afkomstig uit maar liefst 28 verschillende landen variërend van Japan, India, Australië tot Finland en Duitsland. Een groot deel van de studenten verblijft op de festivalcamping.

FESTIVAL OP DE UT CAMPUS

De summer school biedt een gevarieerd programma, ook geschikt voor de Nederlandse studenten met onderwerpen als: a Boost for Health and Happiness, Design the Future, EntrepreneurialU, Hands-on Physics, Security & Risk Management, Serious Gaming, Smart Cities en Clean Water. Naast het inhoudelijke deel biedt de summer school een festival programma met gasten als: Victor Mids (illusionist), Ionica Smeets (wetenschapsjournalist), Bas Lansdorp (Mars One) en Greg Shapiro (cabaretier). CuriousU sluit af met een spetterende goodbye party door de internationaal bekende DJ Funkerman. Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar. Het tarief is € 750,-; dit is inclusief accommodatie op de camping, eten, een boeiend festival en inspirerende sprekers. Aanmelden kan nog.

drs. J.G.M. van den Elshout (Janneke)
Persvoorlichter (aanwezig ma-vr)