HomeNieuwsMaxima opent vandaag eerste onderzoeksconferentie microverzekeringen

Maxima opent vandaag eerste onderzoeksconferentie microverzekeringen Aankomst: 12:45 uur gebouw Waaier. Iedereen is welkom. Livestream beschikbaar om toespraak te kunnen volgen

De Universiteit Twente is zeer verheugd Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Máxima der Nederlanden te mogen ontvangen op woensdagmiddag 11 april 2012. De Prinses arriveert om 12:45 uur op het O&O plein op de campus (het plein voor gebouw Waaier) en hierbij kan publiek aanwezig zijn.
Haar toespraak en die van de andere sprekers zijn te volgen via een livestream:

13.05 – 13.20

Opening key-note: H.R.H Princess Máxima of The Netherlands

13.20 – 13.35

Plenary key note: Craig Churchill, Team, Leader of ILO’s Microinsurance Innovation Facility, Chair of the Microinsurance Network

13.35 – 13.50

Plenary key note: Xavier Giné, Senior Economist World Bank

De conferentie wordt georganiseerd door het Institute for Innovation and Governance Studies, een onderzoeksinstituut van de Universiteit Twente, in samenwerking met diverse internationale (onderzoeks) instituten op het gebied van microfinanciering en het ministerie van Buitenlandse Zaken.