HomeEvenementenCreatitiveit in de Maak
Jacques Stevens
Marc Boumeester

Creatitiveit in de Maak De toekomst van ICT en industrie in Oost-Nederland

De industrie verandert in steeds sneller tempo. Nieuwe technieken, nieuwe markten en nieuwe combinaties van kennisgebieden leiden tot innovatie en prachtige kansen voor de business. Maar hoe pakken we deze kansen op, en waar beginnen we?

De toekomst is nu! De komende tijd zijn de volgende thema’s actueel:

• Online en offline raken steeds meer verweven. Wat betekent dat precies?
  • Smart industry is volop in ontwikkeling. Wat is het en hoe anticiperen we erop?
  • Werkprocessen veranderen. Hoe spelen we daar effectief op in?
  • De klantrelatie wordt persoonlijker. Wat zijn de kansen?

Hoe gaat u de slag maken?
De industrie kan niet achterblijven. Dat betekent dat u gaat inzetten op productinnovatie en op de vormgeving van uw bedrijfsprocessen. Een mooie, maar spannende uitdaging.

‘Techniek ontmoet creativiteit’
‘Creativiteit in de Maak:  De toekomst van ICT en industrie’. Ontdek dat de technische maakindustrie in de toekomst steeds creatiever wordt.

Wat gaan we doen?
Volg de boeiende minilezingen van

·     Paul Gardien, Vice President Philips Design.

·     Jacques Stevens, Idé Partners, Industrieel Design.

·     Marc Boumeester, Directeur AKI.

Daarna worden in workshops, welk geleid worden door oa de sprekers de concrete vertalingen gemaakt naar de acties die de regio en uw bedrijf willen oppakken. Samen maken we de Overijsselse maakindustrie toekomstklaar!

Ontmoet het bedrijfsleven, de creatieve sector, de wetenschap en de overheid op deze inspirerende en praktische middag en maak een vruchtbare stap in de geschiedenis van de Overijsselse maakindustrie! Welkom!

Wanneer en waar?
27 augustus van 15.00 - 18.00 uur
DesignLab, Universiteit Twente

Het is kosteloos!
Er zijn geen kosten verbonden aan deze inspirerende middag. Maar geef u tijdig op in verband met het beperkt aantal plaatsen.

Wie organiseren het?

·     Universiteit Twente