HomeEvenementen5e IBA Bachelor Thesis Conferentie met afsluitend diploma uitreiking

5e IBA Bachelor Thesis Conferentie met afsluitend diploma uitreiking

Op 2 juli 2015 presenteren maar liefst 165 bachelor studenten International Business Administration hun afstudeerwerk op de 5e IBA bachelor thesis conferentie. Het grote aantal studenten dat op één dag het afstudeerwerk afrondt en vervolgens een diploma krijgt maakt deze conferentie met aansluitende feestelijke en interactieve diploma uitreiking tot een bijzonder evenement.

Belangstellenden worden van harte uitgenodigd om (een deel van) de sessies met presentaties bij te wonen. De presentaties zijn in het Engels in verband met het internationale publiek. Het belooft een interessante dag te worden met een diversiteit aan wetenschappelijke resultaten uit  het afstudeerwerk dat gerelateerd is aan tien kernthema’s uit het vakgebied International Business Administration.

Sinds 2013 wordt bij IBA het formaat van wetenschappelijke artikelen en presentaties tijdens een conferentie gebruikt voor het rapporteren over de resultaten van bachelor afstudeer werk. De artikelen zijn  openbaar en te vinden, klik hier.

De wijze van werken gedurende het afstudeerwerk, het IBA bachelor thesis project, is gerelateerd aan het werken in een onderzoeksgroep. Gedurende het project leren de studenten van elkaar en van de begeleiders. De ervaring van de afgelopen twee jaren leert dat de huidige aanpak  inspirerend is en dat de gestructureerde aanpak en de afgebakende periode efficiënt is voor alle partijen.

De presentaties op 2 juli 2015 duren  ongeveer 20 minuten en vinden in 3 ronden en verdeeld over 16 zalen plaats. Het globale programma van de dag staat hieronder aangegeven. Voor het gedetailleerde programma, klik hier.

Conferentieprogramma, 2 Juli 2015

9:00 uur: Opening  -  Waaier 1+2